معرفی آرایشگاه های زنانه تهرانپارس

معرفی بهترین آرایگاه های زنانه در تهران پارس ( تهرانپارس) ادامه »

معرفی آرایشگاه های زنانه شرق تهران

معرفی بهترین ارایشگاه های زنانه و عروس در شرق تهران ادامه »

لیست بهترین سالن های زیبایی در تهرانپارس

معرفی و لیست بهترین سالن های زیبایی در تهرانپارس ادامه »

لیست بهترین سالن آرایش در شرق تهران و تهرانپارس

معرفی و لیست بهترین سالن آرایش در شرق تهران و تهرانپارس ادامه »

 
 

روز جهانی آرایشگری چه روزی است؟

روز جهانی آرایشگری چه روزی است؟

روز آرایشگر جهانی (World Makeup Artist Day) یک رویداد سالانه است که به منظور تقدیر از هنرمندان آرایشگر در سراسر جهان برگزار می‌شود. این روز برای تشکر از آرایشگران حرفه‌ای که با هنر و خلاقیت خود به زیبایی و اعتماد به نفس افراد کمک می‌کنند، تعیین شده است.

این روز برای همه آرایشگران زنانه که در آرایشگاه ها که در آرایشگاه زنانه یا سالن زیبایی فعالیت میکند تعیین شده است.

آرایشگران کوتاهی مو، ناخن کاران، میکاپ آرتیست ها، پوست و زیبایی، تراپیست های مو ( رنگ و مش، کراتینه مو، صافی مو ، متخصص شینیون مو یا شینیون کاران و …) ، تتو آرتیست ها (تاتو بدن و میکروبلیدینگ، فیبروز ابرو و … )

روز آرایشگر مبارک

در این روز، آرایشگران حرفه‌ای که در صنعت آرایش و زیبایی فعالیت می‌کنند، تجلیل می‌شوند. مردم می‌توانند از آرایشگران خود تشکر کنند و از زحمات و تلاش‌های آنها در ایجاد ظاهر زیبا و ارتقاء اعتماد به نفس استفاده کنند. این روز فرصتی است تا به آرایشگران حرفه‌ای که به وجود آنها ارزش می‌دهند، ارزش قائل شویم و از ابتکارات و هنرشان استفاده کنیم.

بهتر است در این روز از آرایشگر تان که زحمات آرایش چهره و موهایتان را میکشد با اهدای یک گل یا یک هدیه تشکر کنید. بیشتر این آرایشگران کارمند آرایشگاه ها و سالن های زیبایی هستند و مطمئا از این حرکت شما خوشحال میشوند.

روز جهانی تجلیل از آرایشگران

روز جهانی آرایشگر یک فرصت است برای آرایشگران حرفه‌ای برای نمایش مهارت‌ها و خلاقیت خود. این رویداد می‌تواند فرصتی برای شناخت بیشتر در مورد صنعت آرایش و زیبایی و ارتباط بیشتر با آرایشگران محلی و جهانی فراهم کند. همچنین، در این روز می‌توان به نمایشگاه‌ها، نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی مرتبط با آرایش و زیبایی شرکت کرده و از راه‌های جدید برای ایجاد ظاهری زیبا و منحصر به فرد استفاده کرد.

روز آرایشگر چندمه ساله؟

روز جهانی آرایشگر (World Makeup Artist Day) هر سال در تاریخ ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد) جشن گرفته می‌شود. این روز برای تشکر و ارج نهادن به آرایشگران حرفه‌ای سراسر جهان برگزار می‌شود و به منظور تقدیر از هنرمندی و خلاقیت آنها در صنعت آرایش و زیبایی است. در این روز، مردم و مشتریان می‌توانند از آرایشگران خود تشکر کرده و از زحمات آنها سپاسگزاری کنند.

به طور خلاصه، روز آرایشگر جهانی فرصتی است برای تشکر از آرایشگران حرفه‌ای در سراسر جهان و ارج نهادن به هنر و خلاقیت آنها در صنعت آرایش و زیبایی. این روز می‌تواند برای برقراری ارتباط با آرایشگران، شناخت بیشتر درباره صنعت و بهره‌برداری از خدمات و تخفیفات ویژه آنها استفاده شود. احتمالا این روز در تقویم کشورمان وجود نداشته باشد.

۱۴۰۲-۱۴۰۳-۱۴۰۴-۱۴۰۵  ۲۹ خرداد هر سال روز جهانی آرایشگر.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.