معرفی آرایشگاه های زنانه تهرانپارس

معرفی بهترین آرایگاه های زنانه در تهران پارس ( تهرانپارس) ادامه »

معرفی آرایشگاه های زنانه شرق تهران

معرفی بهترین ارایشگاه های زنانه و عروس در شرق تهران ادامه »

لیست بهترین سالن های زیبایی در تهرانپارس

معرفی و لیست بهترین سالن های زیبایی در تهرانپارس ادامه »

لیست بهترین سالن آرایش در شرق تهران و تهرانپارس

معرفی و لیست بهترین سالن آرایش در شرق تهران و تهرانپارس ادامه »

 
 

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهرانپارس

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهرانپارس

آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهرانپارس شرق تهران

آموزشگاه های آرایشگری تنها مراکز آموزشی هستند که به هنرجو بعد از اتمام کارآموزی مدرک معتبر فنی حرفه ای اعطا میکنند.  آموزشگاه ها دوره های مختلفی را از جمله آموزش میکاپ، آموزش گریم و میکاپ حرفه ای، آموزش میکروپیگمنتیشن، آموزش خدمات ناخن، آموزش مراقبت و زیبایی پوست و آموزش خدمات مو و آموزش خدمات پوست را ارائه می دهند. ولی در این میان باید آموزشگاه ها از لحاظ خوب و بد و از لحاظ معتبر بودن و … بررسی کرد و بهترین انتخاب را داشت تا بعدا به مشکل برنخورید.

 

بازار کار آرایشگری زنانه چگونه است؟

بازار کار آرایشگری زنانه در ایران و جهان یکی از شغل ای پر رونق است. آرایشگری زنانه شامل خدماتی مانند آرایش صورت، آرایش عروس، کوتاه کردن مو، مدل دادن به مو، رنگ کردن موها، پاکسازی صورت و طراحی ابرو می‌شود. آموزشگاه‌ های آرایشگری زنانه فنی حرفه‌ای برای آموزش حرفه های آرایشگری اختصاص داده شده اند. شغل آرایشگری زنانه یکی از پر درآمدترین مشاغل در این صنعت است. آموزشگاه های مراقبت و زیبایی در ایران هم زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برای تربیت کارآموزان علاقمند به آرایشگری ایجاد شده اند.

 

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهرانپارس شرق تهران

 

دوره های آرایشگری زنانه

دوره های تخصصی آموزشی آرایشگری زنانه شامل رشته هایی مانند: میکاپ چهره، آرایش عروس، رنگ کردن مو، دکلراسیون مو، سشوار کیشدن مو، براشینگ مو، کاشت ناخن با مواد، لاک زدن ناخن، طراحی ناخن، مانیکور و پدیکور، انواع کوتاهی مو، کوتاهی ژورنالی مو، کوتاهی مو با موزر، آرایش دائم صورت، صافی و احیا مو با مواد،پاکسازی و مراقبت از پوست، خدمات مژه ، اکستنشن مو ، فرکردن مو و …. است.

 

هزینه دوره های آرایشگری زنانه

هزینه های دوره های آرایشگری ممکن است بسته به نوع دوره (مبتدی یا پیشرفته ) و نوع آموزشگاه متفاوت باشد. با توجه به اینکه اساسنامه فنی حرفه ای برای تمام آموزشگاه ها یک سیستم آموزشی مشخصی است ولی بیشترشان

 

 

ویژگی های کارآموز علاقمند آرایشگری زنانه

مهارت و دانش مورد نیاز

مهارت های عملی خوب

خلاقیت و داشتن ذوق هنری

به عنوان مثال آرایشگر در انتخاب مدل و رنگ مو با توجه به رنگ پوست و نوع چهره مشتری، بهترین ها را به او پیشنهاد بدهد.

مهارت های ارتباطی عالی برای جذب مشتری در این حرفه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

توان ارائه خدمات مناسب به مشتری

اطلاع از مدل های جدید

یادگیری روش های جدید

آشنایی با مسایل ایمنی و بهداشتی

آراستگی ظاهری

 

 

چگونه می‌توان به عنوان یک آرایشگر موفق شد؟

برای موفقیت در حرفه آرایشگری، باید با علاقه کامل به یادگیری حرفه‌ی مشخصی از آرایشگری و زیبایی اقدام کرد و با به روز بودن با آخرین روش‌ها و تکنیک‌های آرایشگری، تخصص‌های لازم را کسب کرد. همچنین، باید به دنبال یافتن و استخدام آرایشگران خوب بود و با مدیریت آگاهانه و کنکاش درباره راز موفقیت در کار آرایشگری، راه درست را برای خود انتخاب کرد. همچنین، آموزش و یادگیری مهم است و باید به دنبال به روز بودن با آخرین تکنیک‌ها و روش‌های آرایشگری باشید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.