معرفی آرایشگاه های زنانه تهرانپارس

معرفی بهترین آرایگاه های زنانه در تهران پارس ( تهرانپارس) ادامه »

معرفی آرایشگاه های زنانه شرق تهران

معرفی بهترین ارایشگاه های زنانه و عروس در شرق تهران ادامه »

لیست بهترین سالن های زیبایی در تهرانپارس

معرفی و لیست بهترین سالن های زیبایی در تهرانپارس ادامه »

لیست بهترین سالن آرایش در شرق تهران و تهرانپارس

معرفی و لیست بهترین سالن آرایش در شرق تهران و تهرانپارس ادامه »

 
 

آرایشگاه معروف تهرانپارس

آرایشگاه تهرانپارس فلکه سوم ، آرایشگاه تهرانپارس شرقی ، تهرانپارس آرایشگاه گل سرخ ، آرایشگاه گلها تهرانپارس ، آرایشگاه گیوا تهرانپارس ، آرایشگاه ارزان تهرانپارس

بررسی آرایشگاه های معروف در منطقه تهرانپارس

بهترین آرایشگاه تهرانپارس در کجاست ؟

خیلی از خانم ها هستند که دنبال آرایشگاه های معروف زنانه یا بهترین آرایشگاهها برای انجام خدمات زیبایی خودشان میباشند  فرقی نمیکند این آرایشگاه در تهران پارس باشد یا پیروزی و نارمک و … بعضی ارایشگاه ها به خاطر قدیمی بودن و زمانی که تو منطقه تهرانپارس آرایشگاه های زیادی وجود نداشت و فقط این آرایشگاه ها بوده اند به اصطلاح دست زیاد نبود معروف شده اند و آنچنان خدمات ارزنده ای به مشتریان ارائه نمیدهند .

بعضی آرایشگاه ها هم هستند که به خاطر تبلیغات برای خودشان مشتری هایی جمع کرده اند.

 

درامد از ایران و گذران زندگی در خارج از کشور

صاحبان اصلی اکثر این آرایشگاه ها در خارج از کشور میباشند و در آرایشگاه خود در ایران یک مدیر داخلی انتخاب کرده اند و با در آمد هایی که از آرایشگاه دارند تو خارج از کشور برای خودشان کسب و کارهای دیگری راه انداخته اند .

آن گونه که شنیده شده است مدیر داخلی هم که اکثر صاحبان این آرایشگاه ها در آرایشگاه شون گذاشته اند آنچنان توجهی به مشتری نمیکنند و به کیفیت کار کارمندان اهمیتی نمیدهند و فقط دنبال درآمد زایی  آرایشگاه میباشد تا امنیت شغلی خود را تضمین کند.

در اکثر این ارایشگاه ها در شهر تهران شنیده شده حتی کارمندان این آرایشگاه با تندی با مشتری برخورد میکنند و اسرار دارند سلیقه خود را به مشتری تحمیل کنند و از زیر کار پر زحمت طفره میروند .

 

در این دوره زمانی، معروف بودن آرایشگاه دلیل بر انجام آرایشگاه خوب نمیباشد  چه بسا میکاپ کار ها ، ناخن کار ها ، اکستنشن کار ها ، رنگ کار مو و … هستند که در بعضی آرایشگاه های دیگری مشغول به کار هستند و معروف هم نیستند . پس در انتخاب آرایشگاه دقت کنید .

با توجه به این که در عصر حاضر برای انجام  هر کار آرایش و پیرایش متخصص  وجود دارد سعی نکنید همه خدماتتون را در یک ارایشگاه انجام دهید به دنبال بهترین متخصص نسبت به کارتون بگردید . شاید کیفیت اصلاح ابرو و صورت یک ارایشگاه بهتر از خدمات میکاپ کار شون باشد  یا اینکه خدمات ناخن یک ارایشگاه دیگر بهتر از این سالن باشد.

پس برای انجام هر کاری ابتدا نمونه کار های شخص را مشاهده نمایید

آرایشگاه تهرانپارس فلکه سوم ، آرایشگاه تهرانپارس شرقی ، تهرانپارس آرایشگاه گل سرخ ، آرایشگاه گلها تهرانپارس ، آرایشگاه گیوا تهرانپارس ، آرایشگاه ارزان تهرانپارس

آرایشگاه تهرانپارس

 

آرایشگاه های تهرانپارس

بهترین آرایشگاه عروس تهرانپارس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.